News‎ > ‎

International development cooperation: appropriate technologies and training to manage WASH in health emergency - XVII international conference organized by CeTAmb LAB

pubblicato 24 nov 2020, 07:00 da Giovanni Vinti   [ aggiornato in data 11 dic 2020, 06:39 ]
Gent.mi,
in occasione del ventennale dalla nascita, siamo lieti di invitarvi alla XVII edizione del  Convegno CeTAmb LAB, che si terrà in modalità telematica il 15 dicembre p.v., dal titolo "International development cooperation: appropriate technologies and training to manage WASH in health emergency"E' bene ricordare che WASH è una sigla usata universalmente col significato di Water, Sanitation and Hygiene.
Il convegno consterà di una sessione al mattino, in lingua inglese, in cui interverranno esperti nazionali ed internazionali, ed una pomeridiana, in italiano, in cui verranno coinvolte scuole, università e ONG.
Il convegno è rivolto a studenti, universitari, ricercatori, ONG e operatori della cooperazione internazionale.
La partecipazione è libera e gratuita; ai soli fini organizzativi si chiede di segnalare la partecipazione scrivendo all'indirizzo email: cetamb@unibs.it
Il link attraverso cui accedere all'evento verrà inviato agli iscritti quanto prima.
In allegato si riporta il programma dettagliato del Convegno.
Ringraziandovi per l'attenzione, porgiamo cordiali saluti.

Lo Staff del CeTAmb LAB

--------------------------------------------------------

For the 20th anniversary of CeTAmb foundation, we are pleased to inform you that on 15 December 2020 we will hold the CeTAmb LAB online conference titled "International development cooperation: appropriate technologies and training to manage WASH in health emergency".
WASH stands for  Water, Sanitation and Hygiene.
The conference will have a morning session in English, with national and international lecturers, and an afternoon session in Italian, in which schools, universities and NGOs will be involved.
The online conference is addressed to students, universities, researchers, NGOs and operators in international cooperation projects.
The online conference is free of charge and open to all interested people, but pre-registration is required. Please, send an email to cetamb@unibs.it
The link to access the conference will be sent to registered people as soon as possible.
Attached the detailed programme of the conference.
Thanks for your attention.
Kind regards.

The CeTAmb LAB Staff